Beauty,  Lifestyle,  Make-up,  Mama to be,  Shoppen,  Skincare

Easter Egg limited edition Glossybox

Vorig jaar zat ik nog niet bij Glossybox rondom pasen, maar ik begreep van social media dat de limited edition paaseieren altijd enorm geliefd zijn. Ik heb er gelukkig  1 kunnen bemachtigen en 5 minuten daarna was alles ook volledig uitverkocht. Vandaag ga ik het paasei uitpakken, kom je meelezen?

 

Easter EggEaster Egg

 

Benefit Cosmetics – Mini roller lash

Het eerste product uit de Glossybox Easter Egg is de Roller Lash van Benefit Cosmetics. In een vorige box had ik al de roller eyeliner waar ik erg tevreden over ben, dus hier ben ik eigenlijk wel blij mee. Ik hoop stiekem wel dat ze eens een full size product van Benefit Cosmetics erin doen zoals vorig jaar in de summer bag limited edition. De Benefit cosmetics roller lash full size heeft een verkoopwaarde van €28,50 en deze mini een verkoopwaarde van €14,-.

 

De Glossybox Easter Egg was een limited edition en al volledig uitverkocht. De verkoopprijs was €35,- voor abbonees. Mocht je ook interesse hebben in een Glossybox abbonement krijg je via mijn link 20% korting en ik een kleine Glossybox credit.

 

Easter EggEaster Egg

 

HEJ Organic – The clean beauty balance mask

Met een masker maak je mij eigenlijk altijd wel blij, en zeker wanneer ik het merk en het masker nog niet ken. Het clean beauty balance masker is van het merk Hej organic en beide zijn dus helemaal nog niet bekend bij mij. Het masker bevat onder andere rozenwater en distelolie. Het masker geeft de huid weer de nodige vochtbaarheid en een stralende teint. De losse verkoopwaarde voor 15 ml is €3,45.

 

Easter Egg

 

Haan – Haan pocket handdesinfectie spray

Het is uiteraard te verwachten met de Corona dat bedrijven erop inspelen en daarom ook producten als hand sanitizers tegen gaat komen. Volgens mij heb ik er inmiddels al 3 via Glossybox verzameld en hoop ik eigenlijk wel dat dit de laatste is. Al is deze verpakking wel een stuk compacter en handiger dan de vorige. De sanitizer is beschikbaar in vier verschillende kleuren naast mijn blauwe is er ook een groene, een roze en een gele verkrijgbaar. Het bevat onder andere Aloe vera en met elke sanitizer geef je 134 liter aan schoon water aan ontwikkelingslanden. De pocket sanitizer van 30 ml heeft een losse verkoopwaarde van €5,90.

 

Easter Egg

 

Elizabeth Arden – White tea classic

Van de Elizabeth Arden had ik al een sneak peak gezien en hier ben ik eigenlijk wel blij mee. Ik vind luchtjes persoonlijk altijd het moeilijkste om uit te kiezen en blijf daarom vaak bij mijn vaste merken DKNY etc hangen. Inmiddels heb ik al wat nieuwe heerlijke geuren kunnen ontdekken via Glossybox. In de Easter Egg kon je een van de twee varianten ontvangen de White tea classic of de white tea ginger lily. Ik heb de white tea classic ontvangen welke heerlijke frisse geuren bevat van mandarijnen en een klein scherp randje van noten. Een perfect geurtje voor de lente dus eigenlijk! De losse verkoopwaarde van het full size luchtje 50 ml is €30,- en van de 30 ml verpakking €20,-.

 

Easter Egg

 

One.Two.Free! – Super glow serum

Wat mij betreft ook wel echt een van de leukste producten uit de Glossybox Easter Egg. Naar het merk One.two.free! was ik toevallig al erg benieuwd en gezien ik laatst een aantal serums heb leeggemaakt voor mijn challenge is een nieuwe zeker weer welkom. Het serum bevat onder andere actieve vitamine C en chardonnay druiven. Het serum geeft de huid weer een stralende glow en beauty boost. En het serum is geschikt voor elke huidtype en dagelijks te gebruiken. De losse verkoopwaarde voor 30 ml is €23,99.

 

Easter Egg Easter Egg

 

Tosh – Oorsieraden set

Op het eerste blik was ik niet zo heel erg blij met dit oorsieraden set van Tosh. Ik heb namelijk maar 1 gaatje per oor, maar later bedacht ik mij dat ik de oorbellen uiteraard gewoon kan verdelen. De drie bovenste ringetjes werken niet met een gaatje maar kan je strak aandrukken zodat ze blijven zitten. Uiteindelijk vind ik het er wel erg cute uitzien eigenlijk. Het setje heeft een losse verkoopwaarde van €14,95.

 

Easter Egg Easter Egg

 

Nutracosmetic – Canalash

Het derde product uit de Glossybox Easter Egg is van Nutracosmetic. Dit merk is mij nog niet bekend, en het is altijd leuk om met nieuwe merken kennis te maken. Ik heb nog niet een eyelash serum gezien met hennepolie erin, ondanks dat je dit toch steeds vaker in cosmetica producten ziet. Ik ben dan ook erg benieuwd wat dit kan gaan doen voor mijn wimpers. Het product is wel erg prijzig vergeleken met andere eyelash serums, maar als dat het waard is waarom ook niet. De losse verkoopwaarde van de canalash is €34,95.

 

Easter Egg

 

St.Tropez – Self tan bronzing water face mist

De zomer is alweer in aankomst en dan willen we allemaal wel een mooi tintje hebben natuurlijk. Ik gebruik eigenlijk zelf vrij weinig van zulke producten maar ik ga deze spray wel zeker uitproberen. Het is alleen jammer dat het alleen voor het gezicht, de hals en de decolleté is. Dus ik hoop dat het verschil met de rest van het lichaam niet teveel gaat worden. De losse verkoopwaarde van de self tan is €29,- wat ik persoonlijk eigenlijk vrij prijzig vind.

 

Easter Egg

 

Naar welk product zou jij het meest benieuwd zijn?

Leave a reply

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: